מיקי לוי מצא את האשמים: "אלה שרצחו את הנער הערבי כתגובה לרצח 3 הנערים"

    דוד קורצווייל | צילום: פייסבוק No Comments on מיקי לוי מצא את האשמים: "אלה שרצחו את הנער הערבי כתגובה לרצח 3 הנערים"
    10:39
    09.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on סוכות: "מיליארדים להתמגנות רק מחמירים את הבעיה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לדברי סגן שר האוצר, ח"כ מיקי לוי: "האירוע המזוויע של אתמול מחזיר אותנו להיסטוריה אפלה – שאירעה באירופה בימי השואה.

    אנחנו נמצאים בגל של טרור עממי בירושלים וקשה מאוד לסגור את הפרצות בסכר שעוטף את ירושלים. ההתדרדרות התחילה כאשר שלושה יהודים לקחו את החוק לידיהם את החוק ורצחו נער חסר ישע בעקבות רצח שלושת הנערים.

    זאת עדיין לא אינתיפאדה. כשהייתי מפקד מחוז ירושלים ראינו מראות הרבה יותר קשים ושחס וחלילה לא יחזרו.

    פוליטיקאים, חברי כנסת ושרים עולים להר הבית – משם תבוא מלחמת העולם השלישית. אסור לנו להיכנס למלחמה דתית. מלחמת דת היא אמוציונאלית ולכן היא מאוד מסוכנת וצריך לראות שאנחנו לא מסתבכים ומורידים את הלהבות.

    הר הבית נסגר לשלוש שנים ושרון הכריח אותי לפתוח את הר הבית למבקרים. אמרתי שאין בעיה לפתוח את ההר – אבל מה אם היום שלמחרת במה נסתבך? לא ניתן לקיצוניים לשנות את הסטטוס קוו – הם מסכנים את עתידנו בארץ הזו.

    תפילות יהודים על הר הבית יגררו אותנו למקום שממנו לא נוכל להיחלץ – אותם אישי ציבור וחברי כנסת שיצאו בקול תרועה קולם לא נשמע היום".

    לדברי סגן השר לוי: "ההוצאה הגדולה ביותר של מדינת ישראל היא החזר חובות ורק לאחר מכן מגיע תקציב הביטחון ולאחר מכן , בעקבות תוספת תקציבית שלטעמי אינה מספקת הוא נושא החינוך שבו אנחנו רואים מנוע צמיחה.

    ראשי הערים בישראל לא רוצים לבנות דירות. הם דורשים מאיתנו 40% מרכזי קניות על כל שטח שניתן להפשיר לבנייה . אנחנו עומדים מול ראשי ערים שרוצים את התשלום על כל שלט וכל חנות אבל לא מוכנים לארגן משאיות זבל שיהיו חייבות לעבור ברחובות הצרים ולא בתי ספר שיהיו לאזרחים – הבנייה במרכז הארץ נעצרת בחסמים בלתי אפשריים."

    שר החינוך לשעבר, אהרון ידלין, שישב בקהל תקף את סגן השר לוי: "בממשלה בה אני הייתי חבר עשינו את כל מה שנדרש כדי שתהיה מדינת רווחה והיינו אחרי מלחמה קשה בהרבה מצוק איתן, כי לא פחדנו כמוכם לקחת מסים מבעלי יכולת – אתם מפחדים מהם ולא מוכנים לעשות בשביל העם".

    בתגובה ענה סגן השר לוי: "אני מסכים שמס הערך המוסף אינו שוויוני ופוגע בחלשים. אנחנו עושים מאמץ כדי לקחת את המסים מאיפה שצריך".

    ראשת מפלגת מר"צ, ח"כ זהבה גלאון: "ההזמנה הצינית של ראש הממשלה לראשי האופוזיציה להצטרף לממשלה שלו למאבק בטרור. ראש הממשלה עוסק בתחמנות פוליטית. ראש הממשלה בורח מאחריות למה שקורה כאן ב-5 השנים האחרונות. שרי ממשלת נתניהו מחרבים בהבל פה את יחסינו עם ארה"ב. אלו ימים קשים וגם לנו יש כאן אחריות. אנחנו לא נתמוך בממשלה שלא נותנת אופק מדיני או פתרון מדיני. ראש הממשלה לא מפגין מנהיגות – הוא מפגין פחדנות ובורח מאחריות. אין לו את האומץ להתייצב מול המתנחלים ומול בעלי ההון.

    בהתייחסה לדברי סגן השר לוי: אם היה לי שקל על כל הבטחה ריקה של שר האוצר לפיד והשר שלו הייתי כבר סוגרת את הגירעון.
    אנחנו נשארים באופוזיציה עד שנחליף את השלטון – בבחירות הבאות יכולה לקום כאן מפלגת מרכז – שמאל. לסגן השר לוי יש כוונות טובות – אבל כולנו יודעים לאן מובילות כוונות טובות.

    יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר מפלגת העבודה: "יש לי סיכוי לעמוד בראש גוש גדול שיהיה מסוגל להרכיב את הממשלה הבאה – ויושב פה גם סגן השר מיקי לוי. אני מסוגל לחבר בין כל השותפים הפוטנציאליים שלנו. המרכז הגדול צריך ללכת ביחד כל הניתן ולהחליף את שלטון הימין בישראל. לא ראינו אפילו הישג אחד בולט של שלטון נתניהו – בנימין נתניהו לא הביא מזור לבעיותיה של מדינת ישראל. הוא מוביל אותנו לעימותים ולהאטה כלכלית ואין ברירה אלא לפעול להחלפתו בגוש גדול.
    התקציב הזה לא מתמודד עם צמיחה 0 פר קפיטה – ואי אפשר לייחס את הצמיחה השלילית רק לצוק איתן. זה כישלון של ממשלה שפוגעת באופן עקבי בגופים היצרניים.

    מה זה מע"מ 0 – זו תוכנית פופוליסטית שלא תעשה דבר לשוק הישראלי חוץ מעוד פגיעה בזוגות צעירים ומשפחות מה שעשתה הממשלה ומה שעושים יש עתיד זה פלונטר שמסבך אותנו ומשיט עלינו משק במיתון חמור. מפלגת העבודה יודעת להילחם בטרור ולקבל את תמיכת העולם ולהשיג צמיחה כלכלית.

    בנושא ייצוג הקיבוצים בכנסת אמר הרצוג: "מפלגת העבודה עשתה טעות קשה בהתרחקות שלה מהתנועה הקיבוצית והקיבוצים. השורש הכי חשוב של מפלגת העבודה זה התנועה הקיבוצית ותנועת המושבים. אני מבטיח לכם ייצוג הולם ברמת הכנסת וברמה הממשלתית".
    "עם ישראל נמצא בפוסט טראומה ומחפש מנהיגות אמתית שלא תמכור אותו לערבים".

    על יוקר המחיה אמר הרצוג: "כשקילו תפוחים יוצא מהמטע – החקלאים לא אשמים בעלייה במחיר מ-1.20 ש"ח עד ל- 6 ש"ח עם הגעתו לירקן."



    0 תגובות